Nieuw staat
– Klein onderhoud gegeven.
– Oliesponsjes vervangen
– Gesmeerd (olie)
– Op functioneren getest en test gereden, rijd en schakelt goed.
Foto’s zijn onderdeel van de beschrijving.
Geen producten in u winkelwagen.
Keer terug naar de winkelGeen producten in u winkelwagen.
Keer terug naar de winkel€79.50
1 op voorraad
Artikelnummer: | 3147 |
Versie: | – |
Bedrijfsnummer: | 212 349-5 |
Spoorwegmaatschappij: | DB |
Era: | III |
Koppelingtype: | Relexkoppeling |
Lengte: | 14,1 cm |
Productiejaar: | 1980 - 1991 |
Verpakking: | Ja - Origineel |
Besturing: | Analoog wisselstroom - AC |
Staat Locomotief: |
Nieuw staat
– Klein onderhoud gegeven.
– Oliesponsjes vervangen
– Gesmeerd (olie)
– Op functioneren getest en test gereden, rijd en schakelt goed.
Foto’s zijn onderdeel van de beschrijving.
Diesel-hydraulische locomotief.
Model volgens bouwserie 212 van de Deutsche Bundesbahn met de as indeling B B, 4 assig, 2 assen aangedreven, 4 antislipbanden. Voor en achter drie verlichte koplampen volgens A-frontseincode.. Kunststof bovenbouw. Schaalgetrouw smalle voor- en achterbouw. Onderstel van zinkpersgietwerk. Voor en achter Relex koppeling.
(Bron Märklin catalogus 1983/84)
De 212 is een diesel locomotief voor vele doeleinden van meer dan 12 meter lengte en 63,2 ton dienstgewicht. De nieuwe typen leveren rond 1000 kW, die hydraulisch door cardanassen op 4 assen in de 2 draaistellen worden overgebracht. Hij heeft twee in stilstand omschakelbare versnellingen. In de kleine versnelling heeft de loc de grootste trekkracht, maar slechts 65 Km/u maximum snelheid, in de grote versnelling loopt hij 100 Km/u.
(Bron Märklin catalogus 1983/84)
Geen
Mehrzwecklokomotive.
Achsfolge B’ B’. Graues Gußfahrgestell, ein angetriebenes Drehgestell. Ozeanblaues Kunststoffgehäuse mit weißen Zierstreifen, silbergraues Dach, weiße DB-Embleme, weiße Aufschriften, Betriebs-Nr.: 212 349-5, eingesetzte Fenster, angesetzte Trittstufen und Griffstangen. Dreilicht-Spitzensignal beidseitig.