Nieuw staat.
– Op functioneren getest en test gereden, rijdt en schakelt goed.
Foto’s zijn onderdeel van de beschrijving.
Geen producten in u winkelwagen.
Keer terug naar de winkelGeen producten in u winkelwagen.
Keer terug naar de winkel€225.00
1 op voorraad
Artikelnummer: | 37780 |
Versie: | – |
Bedrijfsnummer: | BR 406 |
Spoorwegmaatschappij: | DB AG |
Era: | VI |
Koppelingtype: | – |
Lengte: | 86,3 cm |
Productiejaar: | 1999 - |
Verpakking: | Ja - Origineel |
Besturing: | Digitaal MFX wisselstroom |
Digitaal adres: | 3 |
Staat Locomotief: |
Nieuw staat.
– Op functioneren getest en test gereden, rijdt en schakelt goed.
Foto’s zijn onderdeel van de beschrijving.
Voorbeeld:
Hogesnelheidstrein ICE 3. Serie 406 van de Deutsche Bahn AG (DB AG) voor het internationale verkeer. Eindrijtuig 406.0, 1ste klasse. Middenrijtuig 406.3 met restauratieruimte. Eindrijtuig 406.5, 2de klasse.
Model:
3-delige trein. Met
Digital-decoder, geregelde
hoogvermogen-aandrijving en
schijnwerpers. 2 assen in het
middenrijtuig aangedreven. Motor
met vliegwiel. 4 antislipbanden.
Rijrichtingafhankelijke voeding over steeds het voorste eindrijtuig. Interieurverlichting gevoed over
doorgaande elektrische verbinding van de gehele trein. Frontsein en interieurverlichting traditioneel in bedrijf, digitaal schakelbaar.
Rijrichtingafhankelijke schijnwerper en optrek- en remvertraging met Control Unit 6021 digitaal schakelbaar. Cabines met interieur.
Speciale kortkoppelingen met
schaargeleiding. Lengte van de
trein 86,3 cm.
Highlights:
– Interieurverlichting standaard.
– Lengte op schaal.
– Motor met vliegwiel.
– Vrije blik in de cockpit.
– Voeding afhankelijk van de rijrichting telkens via het voorste eindrijtuig.
Geen
Triebzug “InterCityExpress 3”.
(dreiteilige Einheit)
Achsfolge 2′ 2′ + Bo’ Bo’ + 2′ 2′.
Alle Fahrzeuge:
Graues Fahrgestell, DB-Drehgestelle (Typ 26). Weißes Kunststoff-Gehäuse, roter umlaufender Zierstreifen, rote DB-Embleme, graue und gelbe Aufschriften, hellgraue Lettern “ICE”, weiße Klassenkennzeichnungen, eingesetzte Fenster, Inneneinrichtung, Innenbeleuchtung. An den Triebköpfen Dreilicht-Spitzensignal und zwei integrierte rote Schlußlichter, Lichtwechsel (weiß/rot) bei Fahrtrichtungsänderung, durch alle Fahrzeuge führende elektrische Verbindungen. Faltenbalg-Übergänge.
Kupplungen Typ S 8.
Zuglänge 86,3 cm.
Fahrzeug 1:
Triebkopf – 1. Klasse.
Kunststoff-Untergestell ohne Antrieb, Drehgestelle Typ 26-d. Gehäuse mit zwei aufgesteckten Antennen, Wagen-Nr.: 406 001-8, Klassenkennzeichnung “1”. Länge 29,7 cm
Fahrzeug 2:
Zwischenwagen – Bordrestaurant.
Guß-Untergestell mit zwei angetriebenen Drehgestellen Typ 26-c, Digital-Hochleistungs-Antrieb. Gehäuse mit aufgesteckten Antennen, Wagen-Nr.: 406 301-2, rote Aufschrift: “BordRestaurant”. Fx-Decoder, Spitzensignal, Innenbeleuchtung, Fernscheinwerfer sowie Anfahrbeschleunigung und Bremsverzögerung digital schaltbar.
1 Stromabnehmer Typ 19 A.
Länge 27,9 cm
Fahrzeug 3:
Triebkopf – 2. Klasse.
Kunststoff-Untergestell ohne Antrieb, Drehgestelle Typ 26-d. Gehäuse mit zwei aufgesteckten Antennen, Wagen-Nr.: 406 501-7, Klassenkennzeichnung “2”. Länge 29,7 cm