Zeer goede staat.
– Op functioneren gecontroleerd, licht werkt.
Foto’s zijn onderdeel van de beschrijving.
Geen producten in u winkelwagen.
Keer terug naar de winkelGeen producten in u winkelwagen.
Keer terug naar de winkel€79.50
1 op voorraad
Artikelnummer: | 40622 |
Versie: | – |
Bedrijfsnummer: | 336 |
Spoorwegmaatschappij: | AT & SF |
Era: | III - IV |
Koppelingtype: | Voorkant Relex - Achterkant haak |
Lengte: | 17,5cm |
Productiejaar: | 2000 |
Verpakking: | Ja - Origineel |
Besturing: | Analoog wisselstroom |
Staat Locomotief: |
Zeer goede staat.
– Op functioneren gecontroleerd, licht werkt.
Foto’s zijn onderdeel van de beschrijving.
Voorbeeld:
Type General Motors EMD F7 van de Atchison, Topeka & Santa Fe Railway (AT & SF). Bedrijfsnummer 336.
Model:
Past bij de locomotieven 33622 en 37622. Verlichting van de frontseinen en nummerbakken naar keuze via sleepcontacten of via de aangekoppelde locomotief. Koppelhaak, voor met voorontkoppeling, verwisselbaar voor genormaliseerde koppelingsschacht. Lengte 17,5 cm.
Behuizing van metaal.
Dit is de 40622 Locomotief (B unit) eenheid zonder motor.
Diesellokomotive (B-Unit).
(Ergänzungsteil ohne Antrieb der SANTA FE-Lokomotiven 33622 und 37622)
Achsfolge Bo’ Bo’. Fahrgestell = Blechrahmen mit zwei Drehgestellen, silbernes Fahrwerk. Rot/silbern/gelbes Gußgehäuse, schwarze Aufschrift: “SANTA FE”, Fenster mit Cellonscheiben hinterlegt, angesetzte Griffstangen, aufgesteckte Signalhörner. Zweilicht-Spitzensignal und zwei beleuchtete Betriebs-Nummern “336” vorne – Stromversorgung über Schleifer oder die angekuppelte Lokomotive. Kupplungen austauschbar gegen beiliegende Norm-Kupplungsaufnahmen. Deichsel und Schrauben für fest gekuppelten Betrieb beigelegt.